SÖNDAG.......igen



Stor & Liten har åkt hem och jag har sanerat tinelinhuset från hundhår.............
Jag har aldrig känt av allergi förr men undrar om jag inte på gamla dar blivit känslig mot just hundhår...
Ja, jag har väl iofs alltid reagerat på hundhår PÅ GOLVET men inte med kliande ögon och nysningar...
Nu är det gjort i alla fall och jag har bunkrat matlådor för veckan..........



Det är lite stiltje i Melans blogg för tillfället........... Jag kommer ju till en känslig fas där allt rivs upp igen...... Men lugn.... jag har lovat mig själv att slutföra det och vill ju att det ska bli så bra som möjligt också........
Satt förresten och tittade på ett program som heter "På liv och död" (tror jag) som handlar om transplantationer........
I veckans program fick man följa en man som -07 fick två nya lungor pga ett allvarligt lungfel............
Men han blev inte bättre och det bestämdes att han återigen skulle sättas upp på väntelista för ytterligare ett lungbyte...
Den här gången behövde han inte vänta så länge och operationen gick bra fast den var besvärlig....

Efter operationen frågade reportern vad han skulle göra när han var på benen igen...
"åka och fiska med hustrun och sonen" svarade han...
Två veckor senare tillstötte komplikationer och man fick ta bort en del av den ena lungan...
I ytterligare några veckor var läget kritiskt och till slut orkade inte kroppen mera.....
Då undrar man vad det är för mening..

Jag tror ju att Melan inte var så säker på att klara en operation och just därför var hon så livrädd för att de skulle ringa och säga att det var dags........

Nog om det........ Nu ska jag göra en Ceasarsallad innan Dottern med pojkvän åker iväg.... Och ja, han mår bättre idag : D




Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! Jag blev så ledsen när jag såg att du hade skrivit. Vill ju inte att du ska behöva riva upp en massa, nog för att man vet att de ligger där jämnt.



Men hur ska man kunna hjälpa och finnas där... Man hittar inge ord för man kan omöjligt veta...



Jag tycker du är så enormt stark.. Tänker på dig och skickar massa kärlek till dig..



Kramar om



Sanna

2009-03-16 @ 09:34:38
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0