MUMS FÖR HÅRET OCH MAGEN........



Har tillbringat eftermiddagen på Dotterns skolsalong och fått Hår SPA.....
Schamponering, inpackning, huvudmassage och styling MMMMMMM (avundsjuk nu kollega? : D )
Öppnade dessutom i morse och var på jobbet strax efter sex så lite mör är man nu då.....

Människan (eller jag åtminstone) är konstigt skapad.... Här går man och längtar efter sol och när den väl visar sig en hel dag visar den även skitiga fönster och dammiga vrår..........
Fällde helt sonika ner markisen i köksfönstret och blundade för skiten...


Kokar mig en kopp te ( och nån liten mums mums) och sätter mig i det soliga söderhörnet på altanen istället...
Njuter en stund innan det är dags för kvällsmötet på jobbet *morr*
Har ju prickat in samtliga kvällsmöten den här terminen på mina tidiga dagar och hur kul är det på en skala??

I morgon har vi planeringsdag hela dagen (utan barn) och på fredag är det Pärldans igen............
Hua vad tiden går fort........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0