KALAS PÅ GÅNG.....




Igår hade jag inte tid att uppdatera bloggen om det nu är nån som funderar.....
Sprang som en galning med Dottern och hennes pojkvän för att leta presenter till Sonens sambo som fyller år imorgon men har kalas idag....
Hon var smart nog att lägga "familjekalaset" som jag och Mannen är bjuden på samma dag som "det vilda partyt" som Dottern med pojkvän är bjuden på ikväll....
Hon kom ju själv på att det inte är så roligt med "familjekalas" på söndagen med en präktig bakfylla : D

Så vi åkte kors och tvärs i alla väderstreck och köpte en **** och en *****. Hittade också *** och ***** (ja ni förstår väl att jag inte kan skriva vad det är INNAN hon fått sakerna?)
Får väl hoppas att hon blir nöjder eller åtminstone road.......

Stor & Liten är här sen igår..... Det är väl lugnast för de i festtider men inte för mina ögon....
De kliar och sväller upp så jag får väl göra som alla kändisar och klä mig i svarta solbrillor......



Nej nu ska jag kliva ner i ett skummande bad och bara njuta, ensam hemma som jag är....

Ha de




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0