SÖNDAGSSOL......




Det känns som om det är sommar på gång : D


Solen har strålat hela dagen och jag fick en chans att tömma tvättkorgen och hänga ute........
Annars har helgen varit fridfull och lugn...
Idag kom Sonen med hundarna för att de skulle åka och handla.....
Sen blev de kvar på middag (Sonen med sambo, inte hundarna) och ett parti Kubb.....



I morgon börjar inte bara jag tidigt utan även Dottern som ska jobba på min förskola i två veckor..........
Hårda bud från start....
Får se om hon kommer i säng i tid bara....



Jag måste även ringa tandläkaren igen för den j***a tanden jag drog ut fortsätter att bråka...
Det värker i hela käken....
Åker säkert på en infektion... Kul? *not*
Go´natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0