MOT GULD......




Så har vi då börjat vår resa mot Guldbröllop jag och Mannen : D
"Aldrig" sa han.... "så länge lever inte jag"...
"Då är jag 90 år" sa Gamla mor...
"Ja, då orkar du inte vara med och spela Kubb" sa Dottern om favoritsommarspelet....
Av Sonen fick vi trisslotter....
"Hoppas ni får mera tur i 25 år med de här i stället" sa han..
"Blir det Gravölsmiddag nu?" kom det i samma veva från honom....



VI hade alltså en mycket trevlig kväll i Tinelinhuset en ovanligt vanlig måndag....
Med exotisk planka, sallader och marängtårta.....och finfint väder...

Eftersom min pappa förlovade sig samma dag som vi gifte oss (och det var väl därför han kom ihåg det) ringde jag och gratulerade på silverförlovningsdagen....

Ett litet grattis till Dottern också som faktiskt döptes midsommarafton den 22 Juni 1990......... : D

Tänk om ALLA måndagar vore lika trevlig...

Nu dags för jobbet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0