IGÅR.........


Igår hade jag helst suddat bort ur minnesbanken....
Igår var lika jobbig som vädret utanför fönstret.....
Igår fick jag verkligen samla ALL kraft jag hade för att ta mig igenom dagen........
Igår hade jag en genomledsen, besviken Dotter att ta hand om..............
Igår fanns det 22 JOBBIGA ungar på jobbet som inte höll sams på hela dagen.....
Igår vräkte regnet ner och det var fyra grader varmt..............
Igår skulle jag och Fröken Piano (som också haft en pissdag) rätta till anletsdragen för att  göra reklam för vår Duo med en arrangör till ett större arrangemang.............
Igår var jag helt tom ....................
Igår har varit...... Nu är det idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0