BLÖTT.............




Idag har jag tillbringat hela dagen på soffan framför TV:n medan regnet smattrat utanför fönstret..........
Tänkte att jag kunde ge vädret en chans att återhämta sig lite utan att jag krävde nåt tillbaka.......
När jag sedan tittade på väderprognosen under kvällen för kommande dagar var det bara att inse att återhämtningen kommer att ta längre tid än så........
Imorgon varnas det för MYCKET STORA regnmängder på upp till 40mm!!!!!
Så jag har burit över alla krukor till baksidans inglasade...
Känns det igen???

Skit samma för jag och Fröken Piano stänger in oss i studion hela dagen och behöver inte titta ut........
Kanske uppdaterar vi Ledins gamla låt och sjunger....

Sommaren var kort....Har redan regnat bort.............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0