DUNKA DUNKA & BAKFYLLA....




Oj vilket uppsving jag har på läsare : )
Hoppas det fortsätter.....
Idag tog jag mig en välbehövlig sovmorgon....
Vaknade med dunka dunka i huvudet och hade ändå inget speciellt på schemat, så därför kunde jag sova länge....
Mannen bar in tidningen innan han åkte men jag orkade inte ögna igenom den utan slocknade när han gick  och sov till halv elva!!!!

Dunka dunkat var i alla fall borta och jag klev ur sängen....
Slängde in en maskin tvätt och förberedde mig på långfrukost med tidningen  men se den gubben gick inte...
Dottern ringde från pojkvännen väster om Tinelinstaden och ville ha skjuts hem då pojkvännens bil gått sönder....
Hmmmm, Igår var jag lite lagom sur på henne och i natt ringde hon och frågade varför jag inte svarade på mobilen.......
Som om jag har den med när jag sover???



Men jag ÄR en snäll morsa som lydigt åker och hämtar en likblek bakfull (hon var på äventyr i går kväll men nekar till att hon är bakfull, bara trött)
Men sist hon var bakis skulle hon också ha lökringar från MAX. Det ber hon inte om annars.....
Nu sover hon som en stock på rumssoffan : )
Ikväll är det avslutning på Sommarjippokvällarna i City så kanske tar jag mig en tur ner dit....
Måste komma i säng tidigt för i morgon vankas det "pensionärsresa med buss" tillsammans med Dottern och Ufis...



Ha en trevlig dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0