SHOP-A-HOLIC.....




Är riktigt duktigt trött i hela kroppen nu......(speciellt i fötterna)
Dottern, hennes pojkvän och jag körde till Uppsala i morse för att handla hårprodukter hos hårgrossisten......
När det var avklarat skulle Dottern (som fått sin lön idag) handla kläder i Uppsalas gallerior....
Vi knallade shoppinggatan upp och ner, fram och tillbaka. Gick in i samma affärer två och tre gånger....
Jag gnällde och pojkvännen klagade....

Jag vet ju att det är stört omöjligt att gå på shoppingrunda med Dottern....
Ofta blir vi osams och JÄMT blir jag slut i kroppen av allt gående.....
Och SÄLLAN hittar hon nåt hon vill ha!!!!!

Tror ni hon handlade nåt???
Jorå, EN TRÖJA!!!!!
Hon frågade också om den butiken finns i Tinlinstaden....
Varför det???
Jo, hon brukar ångra sig när hon kommer hem med sina inköp och lämnar / byter otaliga gånger....

Gissa om det var skönt att sätta sig i bilen och köra hem.......

MEN, det var en trevlig dag i alla fall...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0