ROLANDZ......


Skjutsade Dottern till jobbet i morse då hon missat bussen och såg en känd nuna på väg över till hotellet....
Innan jag kopplade helt hade han försvunnit men bilen (duktigt felparkerad) fick jag en bild av.....
Som värsta paparazzi : D



Hann bara runt hörnet på väg hem då resten av "bandet" parkerade.......
Knäppte en bild av det ekipaget också för Keyboardistens skull (haha)
Rolandz är alltså Robert Gustafssons nya gebit och de spelar i Tinelinstaden ikväll.......



Nu väntar frukost




Kommentarer
Postat av: ufis

Jag mötte Rolandz-bilen i förmiddags på Myrbackaleden när jag åkte till Centrum!

2009-07-23 @ 16:56:38
Postat av: Keyboardisten

Jag tackar för omtanken! Den bussen har jag inte sett, men det hade varit dåligt med folk på Parken. Träffade en från Parken igår i Sunne och han berättade om publiksiffran.

Själv är jag ute med en annan buss nu, en silverfärgad sak. Just nu vid Sigges Loge utanför Gislaved...

Ha det!

2009-07-25 @ 17:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0