LATMASKEN.........




Varför blir jag så slö när det inte finns nåt på Agendan???
Eller....Varför ÄR jag så slö TROTS att det finns massor som skulle behöva göras????
Men det finns så mycket att skylla på....



Tänkte tvätta ett par maskiner men det ser mulet ut så jag kanske inte hinner hänga ut den innan det blir regn.....
Och..... Kirskålen är nu lagom stor för att kunna fylla frysen med det närmaste halvåret, kanske skulle man plocka den nu? (läs rensa landen) Njae, det kan ju som sagt bli regn....
Eller...... Dammråttorna är stora som Ninja Turtles på golven nu men jag måste köpa nya dammsugarpåsar först...
Samt.... Kylskåpet gapar läskigt tomt kanske dags för en tur till mataffären, men där är det pensionärsköer så här mitt på dan.... OSV OSV

Det kan vara ganska jobbigt att ha semester och beslutsångest till VAD man ska slippa göra (I-landsproblem)
Men man BÖR varva ner första veckan på semestern har jag hört så det är väl bara att svälja den gnagande oron i kroppen att jag INTE gör nåt, för då gör jag väl rätt???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0