Fettiscist.......eller...





Uppdateringen uteblev på grund av batteritorsk och inte alzeimers delight igår kväll......
Laddaren till Laptopen är nämligen kaputt och man måste arrangera den blickstilla under tiden man laddar så därav driftstopp i bloggetern :D
Men det hände inget av värde å andra sidan i går heller så ni missade inget!!!!



Hittade ett bortglömt presentkort på Interflora när jag städade bort julen....
Hade fått det för två år den (sorry) men den son väntar på nåt gott.......
Jag slog till på en jättebukett tulpaner (otippat va?)
Alltså jag måste vara tulpan-fettiscist!!!!
Känslan att plocka med färska , frasiga tulpanblad som krispar under fingrarna är
mumma för själen.....

Visst det finns andra blommor som också ger vibbar i kroppen men så här års, direkt efter jul och en bit in i april, är det BARA tulpaner som gäller för mig.....

Nu är det dags för ett arbetspass och sen väntar en "tom" helg för Mannen och mig......
Skönt,,,,,,,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0