I BLOGGETERNS VÄRLD.......





När man är sjuk har man tid att läsa andras bloggar (bloggsnokare som jag är) lite mer ingående.....
Att försöka ´"hitta" människan bakom pseudonymen är inte det lättaste då de flesta (liksom jag) väljer att ha en distans till andra för att inte lämna ut för mycket av sig själv....



Sen finns det de som är fullständiga exibitionister i bloggvärlden...... Som fullkomligt HÄNGER ut sig själv, sin släkt och sina bekanta med snaskig information och välmatade bilder............



Och sen finns BLOGGKOMPISEN...... Den där tjejen/killen man tycker att man känner utan och innan trots att man aldrig har träffats på riktigt, inte egentligen vet om dess rätta namn, kön eller ålder....
Kompisen som det KÄNNS att man ALLTID har haft....Som man kan prata om ALLT med (eller??)  Som skriver kommentarer och skickar uppmuntrande hälsningar till de som behöver........
Som har jättemånga besökare på sina sidor och hur många kommentarer som helst... För ALLA är liksom Bloggkompisens kompis.....



Och så finns jag......... Som skriver mina egna tankar och TROR att nån annan (som kanske tror att de känner mig) läser emellanåt.....
Som ler igenkännade, tror sig veta och går vidare..........

Hur gör Du???






Kommentarer
Postat av: ufis

Jaa. Läser varenda dag.Kram!

2009-01-20 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0