JOBB & SEMESTER.......


Idag tog jag en snabbis ner på stan för att hämta Dotterns praktikpapper på salongen..... Hon däckade ju i influensa igår som var sista dagen där så jag lovade att hämta upp de när jag slutade jobba....
Men hennes handledare hade haft häcken full och inte hunnit så jag tog en sväng i gallerian i stället....



Handlade lite grejor till Dotterns numera nästan tomma "verktygsväska" (får väl vara glad att saxarna finns kvar i alla fall, de kostar ju flera tusen) och en subway till henne...
Hinner sitta här en stund för ikväll är det kvällsjobb som väntar.....
Först personalmöte med ALL personal från våra två enheter och som grädde på moset avdelningsmöte med mina avdelningkollegor.....
Kul med typ tre håltimmar för att dagen ska vara intecknad!!!!! Började halv åtta i morse och kommer att vara hemma igen vid halvtio om jag har tur......


Ja ja, det är ju helg snart och INGET inbokat så jag får väl slappa då : D

I år "firar" Mannen och jag "silver" så vi pratar så smått om att åka nånstans bara han och jag......
Blir lite extra sugen nu då flera runt omkring mig planerar resor....
Gamla mor ska åka och fira sin pensionsdag utomlands tillsammans med särbon, och Dottern med pojkvän åker under sommaren. Sonen åker till Barcelona i maj (han vann ju en tävling på högskolan i höstas...) tillsammans med sin sambo, så då har vi ingen att ta hänsyn till utan kan åka BARA vi två.......



Har inte hunnit titta på utbudet än utan vi funderar bara på "att dra" med kort varsel när det dyker upp nåt intressant, så vi får se vad, hur och när det blir.......

Nej gott folk.......plikten kallar

Tjing Ping




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0