KVALITETSTID.....


Idag har jag haft kvalitetstid med Dottern på salongen hon gör praktik på.....
Det är roligt att se henne jobba för hon är ambitiös och driven så det kändes typ som om hon jobbade där på riktigt...
Hon färgade min obetydliga utväxt (fanns faktiskt nästan ingen) tog bort det guldiga så nu är jag blondin på riktigt  : D
Med ljusa (läs vita) slingor i.....

När man sitter där med folie i håret (skulle knäppa kort men vi glömde bort det) och tittar på andras frisyrer, både andra kunders och personalens, blir man lite sugen på att prova nåt nytt....
Då är det tur att Dottern bromsar liiiite men jag kan nog räkna mig till mer korthårig än långhårig nuförtiden......

Dotterns handledare gick igenom håret också och hade bara obetydliga saker att anmärka på så jag är såååååååå stolt över min privatfrisör.....
Jag har nog aldrig varit så välvårdad i håret sen hon började på frisörprogrammet : D

Köpte med mig en rekommenderad produkt för att vara snäll mot mitt supertorra hår


Redken Extremé Anti-Snap
för stressat hår
390:-

Mannen hämtade oss och sen for vi till det blågula varuhuset för att handla lite saker till morgondagens sista praktikdag....
En fika, lite matshopping och sen bar det iväg hemåt.
Nu är matlådor fixade till imorgon så nu väntar sängen faktiskt........

Natti natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0