Dagen Efter............





Hoppas ni har haft ett fint nyårsfirande och att ni mår relativt bra idag: )
Själv hade jag en av mina bästa nyårsaftnar trots att jag jobbade........

Fröken Piano och jag träffades vid Absint vid sextiden för att packa upp och ställa ljud med hjälp av Mannen.....
Restaurangen var fullbokad inför kvällen och vi kände oss laddade!
Dottern hade gett sin "svärmor" en feststyling inför nyårsafton som hon skulle fira tillsammans med Mannen, Dottern och pojkvännen (alltså hennes son) på Absint för det ingick i mitt gage.....: )


"Svärmodern" kom hem till oss strax innan jag åkte så jag hann i alla fall heja på henne...Dottern hade fixat en välkomstdrink som hon smuttade på i väntan på Make-overn.....

Fröken Piano och jag drog igång vid sjutiden och borden fylldes mer och mer av festglada människor!
Vid åttatiden kom då min familj (och Fröken Pianos föräldrar som fått detta i julklapp av henne)
De fick ett bord i närheten av oss och fick sedan njuta en helt otrolig tre rätters meny (kockarna på Absint är suverän)

Fröken Piano och jag gick emellan.....satt oss när förrätten kom in, fortsatte att spela, satt oss vid varmrätten, spelade och sen gick tiden så fort att vår dessert åt vi EFTER tolv!!!!!



Vi skålade in nyåret med glada, okända människor som tyckte att vi var suveräna :D (jaja lite full var de väl men ändå)
De kom till och med upp par och dansade framför oss och det var huuuuuur kul som helst!!!!

Allsång i Abbas "Happy new year" och ett par extralåtar sen fick folket fortsätta fira nyår själv.....
Fröken Piano och jag packade snabbt ner, åt vår dessert, pratade lite med personalen som skulle äta och fira nu (typ klockan ett) växlade några ord med "svärmodern" som jag inte hunnit prata med på hela kvällen (men hon sa att hon haft jättetrevligt) Mannen och hon hade hittat gemensamma intressen i bilar och lackering så de hade hållt sig sysselsatta hela kvällen.......

Sedan åkte Mannen och jag hem................Sov jättelänge idag och nu har jag en kalkon i ugnen då Sonen med sambo kommer på middag........




Hur var Ditt nyår???
*nyfiken*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0