Make My Day......NOT!!!!!



Har skjutsat Dottern med pojkvän till ett folkets  träningslokal för att köpa träningskort....... Tror hon hade liiiiite ångest efteråt för kraven kom ju tillsammans  med kortet att hon MÅSTE träna också : D

Tog sen en tur till den stora mataffären för att fylla upp det tomma kylskåpet.....(Länge sen det var lön innan den här)
Köpte TVÅ buketter tulpaner också, får ju aldrig nog av den blomman.....

Nu har jag skalat potatis till en gratäng, och lagt kött i marinad till grillspett....



Lyssnar på radiosporten och är förbannad....... Förbannad på det ishockeylag som vår stad har som ALDRIG kan stå upp för varann en hel säsong.....
Återigen kryper kvalstrecket allt närmare samtidigt som dessa osolidariska spelare plockar ut feta löner varje månad!!!!

Skulle jag missköta mitt jobb så markant skulle jag inte ens vara kvar på min arbetsplats och framför allt INTE förhandla mig till högre lön!!!!
Sänk lönerna till minst hälften och låt de sedan kämpa för att få provision på det de åstadkommer på planen!!!!!
De ska helt enkelt inte kunna kvittera ut lön för nåt de inte gör.......ELLER????




Jag går inte på en match till förrän de visar lite tåga och inte glider omkring som korphockeyspelare i division åtta!!!!
DET ÄR ETT ELITSERIELAG JAG PRATAR OM!!!!!!

Usch..... sätter på musik istället.....(Hmmmm, hörde slutresultatet.....5-0 till det andra laget)
Nu väntar snart middag och Körslaget.....

HEJA HANNA!!!




Kommentarer
Postat av: Ufis

Om sport säger jag bara: Usch! Lägg energin på nåt annat!Det finns roligare sakaer att hänga upp sej på. Cittraspel, till exempel. Kram!

2009-02-01 @ 10:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0