Skumma Affärer......



Jag håller på att lära mig photoshop för att ÄNTLIGEN kunna designa min blogg till vad jag villl ha (???) men måste först vänta på att nedladdningen av photoshop ska bli klar vilket enligt tidsplanen är ett spann av 8 veckor och 2 år!!!!

Hmmmm Genvägar är senvägar, jag vet men jag tillhör den snåla typen som inte lägger pengar på nåt jag inte vet om jag kommer att använda så prova först!!! Funkar det sen bra och jag tycker det är roligt så har jag ju liksom fått det gratis.....Dock med VÄLDIGT lååååååång leverenstid!!!!

OM det inte kommer en ny header inom överskådlig tid kan det bero på:



1. Nedladdningen blev inte klar
2. Fildelarpoliserna tog mig (för den blev klar efter 1 april)
3. Jag lärde mig aldrig Photoshop
4. Jag låtsas att jag är nöjd med min blogg som den är
     (jag skriver väl inte annorlunda för att Bloggen ser bättre ut?)
5. Nåt annat......



Sen jag blev med sjuka förra veckan har jag fått ett maniskt beroende av nyponsoppa.....(kan de vara sockerberoende??)
Mmmmmmmmmm het nyponsoppa i mugg med Bragokex till är mitt enda levebröd nu förtiden....
Dax för en ny kopp : D





Kommentarer
Postat av: Anna Paska

Tina, om du vill kan du ju låna min photoshopbok som jag var tvungen att skaffa till skolan, finns en cd med till den som har övningsmaterial om du fortfarande är sugen att prova på photoshop

2009-01-23 @ 13:55:00
Postat av: tinelin svarar Anna

Det gör jag gärna : D

(men måste jag inte installera Photoshop först?)

2009-01-23 @ 14:47:23
Postat av: Sanna

Hej! Kul att du tittade in, jag tycker om dina stjärnor, då får jag hopp.



Den boken ska jag ta att läsa, låter som något jag behöver min resa...



Hoppas du får trevlig helg..



Kramar om dig

2009-01-23 @ 16:28:13
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0