Otrevlig??? Javisst...........



Det känns som om det mest pratas sjukdomar på min blogg nuförtiden men det är svårt att tänka på nåt annat när man mår som en skit....
Har en j-a hosta som sitter som ett plåtskal i bröstkorgen och som inte går att hosta lös... Det GÅR inte att jämföra med hur Mela hade det med sin andning men den panik som jag känner att inte få tillräckligt med luft räcker för mig : (

Som om det inte vore nog så blev Dotterns pojkvän magsjuk här igår så nu får man oroa sig några dagar för att inte åka på det oxå.... Grrrrrrrrrrr (Förlåt det rår ju inte du för...)


Återigen fram med klorin, sprit och dubbla handskar.....tvätta sängkläder och korsdrag!!!!! BLIR TOKIG!!!

Imorgon blir det nog till att uppsöka den nya hälsocentralen jag blivit tilldelad för en dunderkur...... Nåt jobb blir det inte i alla fall.............

Nej nu ska jag gå och dra nåt gammalt över mig för trevlig är INTE vad jag skulle kalla mig nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0