OM 10 ÅR........



Såg att min gamla (?) mor hade skrivit framtidsplaner och lägger in en vision jag med : D




*Om 10 år har jag (hoppas jag) bara 10 år kvar till pension............

*Om 10 år är jag förmodligen både farmor och mormor.....................

*Om 10 år lever jag fortfarande med mitt livs stora kärlek Mannen.....................

*Om 10 år har jag åtminstone hörseln och rösten i behåll (gärna minnet också) så att jag fortfarande kan sjunga..........

*Om 10 år hoppas jag att Mannen och jag har mer tid för varann än vad vi har nu.....................

*Om 10 år har vi fortfarande hälsan i behåll................

* Om 10 år kanske smärtan efter Mela har bleknat något................

*Om 10 år...................................Mycket kan hända på 10 år.............................Fånga Dagen






Kommentarer
Postat av: Anonym

Gamla mor håller med Tinelin och hoppas att önskningarna ska slå in. Kraaam!

2009-01-12 @ 22:02:11
Postat av: Lisa

Ja, den där symboliserar ju Mela så då lärde jag ju ta i ordentligt. Det är snyggt med stora. :)



Kram!

2009-01-13 @ 17:35:17
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0