När Endorfinerna Rusar......





Idag har jag och Fröken Piano varit så skiiiiiiiiiiiitbäst på ren svenska!!!!
Vi körde skiten ur alla gamla jazzgubbar på trettondagsjazzen och fångade publiken totalt med kanonljud och välsittande ganska avancerad repertoar..............

ÄNTLIGEN HAR VI LYCKATS I DE INNERSTA KRETSARNA!!!!!!!!

Okända människor har gett oss stående ovationer, blivit så berörda att de gråtit och vi har bokat in ett antal spelningar under våren.............................med olika arrangörer vi aldrig träffat förr

SKRYT????? Ja kalla det vad du vill men ett erkännade i det gubbvälde som jazzen är (med risk att stöta sig med nån)
är så sköööööönt efter timmars slit med avancerade låtar långt ifrån de kända  (ökända) standards som så ofta spelas om och om igen på de här tillställningarna................



FY F-N VA VI ÄR BRA!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: ufis

Jaaa! Faaan va ni är bra. Det har jag ju sagt hela tiden! Och jag är sååå stolt över min Tinelin! Tjo! Kram!

2009-01-06 @ 21:58:00
Postat av: ufis

Jag är stolt över min Tinelin!!! Kram!

2009-01-06 @ 21:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0