JAG & PAPPA........(som förr i tiden)



Är less på att det inte går att ladda datorbatteriet medans man skriver, och varje gång jag tar datorn så är det tomma batterier för att "NÅN" inte sätter den på laddning.......
Måste göra nåt åt detta i-landsproblem..... : D



Annars har dagen varit lugn åtminstone den första delen av dan..... Mannen och jag har varit själva sen igår och tillbringade förmiddagen med låååååååång sovmorgon och TV-tittande i sängen......
Gick upp efter elva (!!!), käkade frukost och kom på att det vore bra att röja upp i huset.....

Kom på att det började bli bråttom då jag skulle överge Mannen under några timmar för att gå på ishockey med min pappa som fått biljetter till dagens hemmamatch.
(sist vi var på hockey bara vi två är flera decennier sen)

Påminde min far om att Hemmalaget ALLTID förlorade när jag går på match men han kontrade med att de ALLTID vunnit när han har sin matchtröja han fått i födelsedagspresent på sig.......



Matchen var jättepännande och Hemmalaget VANN faktiskt med 5-4......
Får nog se till att gamle pappa är med de gånger jag går på match i fortsättningen......OCH att han har tröjan på : D
(Tyckte faktiskt synd om Mannen som inte fick följa med)

Mannen och jag är ensam även i kväll så det blir nog en tidig kväll i säng ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0