I Väntans Tider........



Aldrig går klockan så sakta som när man väntar på nåt.......

Sitter här med lånad dator (Dotterns pojkväns) eftersom laddareländet inte funkar till min Laptop och batteriet är slut : (
Där ligger alla bilder så detta inlägg blir liiiiiiite bildfattigt!!!!



I väntans tider går alltså (eller halvligger) Mannen och jag......Neeeeeeeeeeeeeej inte på små trampande barnfötter utan på finalmatchen i Junior-VM i ishockey som börjar 01.38 (????)

Nördigt värre???? Ja med tanke på att jag knappt sovit nåt natten som var (började ju jobba efter två veckors ledighet där jag totalt vänt på dygnen) och att jag måste upp tidigt då det är dags för trettondagsjazz för Fröken Piano och mig med samling 10.30!!!!



Men men......Kan ju inte missa guldchansen och det ÄÄÄÄÄÄÄÄR ju sista matchen så det är bara att bryta ihop och komma igen..... : D
Somnar nog som en bebis i morgon kväll............



HEJA SVERIGE!!!!!




Kommentarer
Postat av: ufis

Sorry. Dom vann inte. Ni har kunnat sussa tidigare. Kram!

2009-01-06 @ 09:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0