Hallååååååååååå???????




Var ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR alla i bloggvärlden????
Helt plötsligt blev det tomt i kommentarerna, många blev väääääldigt dåliga på att uppdatera sina bloggar och luften gick liksom bara ur........: (

OK jag fattar att det kan ta tid att hämta sig efter jul och nyår men kom igen......
Dela med er av liiiiite som har hänt i alla fall!!!!

Här åkte julen all världens väg i går.......Ljuvligt skönt med ljusa gardiner i köksfönstret och en JÄTTEBUKETT tulpaner på bordet.....
Värmeljus i färgglada ljuslyktor och inte en tomte så långt ögat når..... : D

Hann med en sväng till Fröken Piano oxå och ett jazzrep inför trettondagen!!!! Vågade nästan inte ringa henne på morgonen då en radhuslänga på hennes gata brunnit ner under natten...... Det visade sig (turligt nog för henne OCH mig) att det var ett hus emellan hennes och det som brann....




Usch , varje gång nåt sånt händer så börjar man tänka på vad man borde plocka ihop och lägga i bankfacket. göra kopior av datafiler, kort mm....
MEN TROR DU ATT DET BLIR AV?????

Nej, nu ska jag ta en sväng till affären och köpa lite näring till kvällen (mat menar jag)
Det blir väl till att bjuda Sonen med sambo på middag eftersom han är här och pluggar (läs bankar in) matte i huvudet på Dottern som har TVÅ matteprov på onsdag........



Tjingeling : D




Kommentarer
Postat av: ufis

Hemma igen! I morgon åker min jul ut - det lilla jag har. Ingen bacill här - än så länge. Kram!

2009-01-04 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0