Äntligen fredag!!!!! eller????



Har precis kommit hem efter veckans absolut segaste dag på jobbet......

DEN TOG JU ALDRIG SLUT!!!!


Hade bestämt mig för en lugn och mysig badstund med skum och ljus.....Det var liksom min morot  under de sega eftermiddagstimmarna, men när jag kom hem huserade Dottern i hela j-a badrummet *putt*



Tittade på disken på diskbänken, klädhögarna och smulorna på köksbordet......*suck*
Inte idag......orkar inte........kanske i morgon, tänkte jag och började stapla disk i diskmaskinen.........

SÅ TYPISKT MIG!!!!



Men kan inte koppla av en fredagskväll om jag vet att jag har en massa att göra.....

Såååååååååå, NÄÄÄÄÄÄR jag är klar ska jag banne mig ner i badkaret!!!!!!

(Om inte Mannen kommit hem då)

Det känns som det blir en tidig kväll ikväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0