LÅNG-FIKA


Har tillbringat några sköna timmar på ett fik i city med en fd arbetskompis och en nuvarande : D
Sist vi hälsade på hos fd:n var hon sängliggandes efter ett diskbråck på utlandssemestern..........
Det var härligt att se henne på fötter igen och det blev många skratt de här timmarna....

När jag skjutsat hem henne ringde Mannen som varit söderut och hämtat en kundbil tillsammans med Sonen och undrade om vi skulle äta något på stan........
Jag som fikat i flera timmar stod över men höll de sällskap... Dottern med pojkvän kom också dit ; )
Jag hade tänkt köpa ett nytt silverschampo när jag ändå var på stan men glömde bort det.....
Dottern som verkade läsa mina tankar hade köpt ett åt mig utan att veta om mina planer..
Tack för det <3



Sitter nu och lyssnar på elitseriens sista match innan slutspel och HOPPAS att vi vinner och Skellefteå förlorar för då slipper vi det gul/lila laget i slutspelet.......
Mannen och jag kikar nog på Melodifestivalen också..... Har ju bara sett en deltävling hittills eftersom jag spelat de andra lördagarna, så jag har ju inte hört alla de bidrag som gått vidare till finalen.......

Ha  en bra lördagskväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0