FREDAGS-JOBB...


Gick upp i ottan i morse (kl.5) då jag öppnade på jobbet idag.........
Det kom bara 2 barn från vår avdelning så det var lite segt att jobba faktiskt (Tänk att man aldrig är nöjd : D )
Gick hem lite tidigare och kastade ut mattorna, tvättade ett par maskiner, dammsög och plockade ur diskmaskinen....
Ett härligt väder ute gjorde att jag trodde det skulle gå att skotta fram en plats vid husväggen för att få lite sol, men ack vad jag bedrog mig.........


Solen orkade inte riktigt upp över trädtopparna så vid min husvägg förblev det skugga.........
På sommaren har jag gassande sol från klockan 12 så jag får väl vänta nån vecka till..........

Skjutsade min gamla mor för att helghandla och åkte sen till den stora mataffären utanför stan för att handla själv..
(min mor vill inte gärna gå i den affären)
Köpte nya tulpaner i massor av färger och sitter nu här nöjd med vad jag uträttat idag.....



Har nyss tittat klart på Knutbyserien som gått och säger bara dööööööhh....
De står och predikar om att de längtar hem, att de inte är rädda för att dö för att de kommer hem till staden och himlen... Samtidigt säger de att det enda straffet som finns för ens synder är döden (?)
Hur går det ihop???

Have a nice weekend ; )




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det där var ju ett lite konstigt resonemang kanske. Men de som syndar kommer kanske inte till ett lika bra ställe menar de? ;) Hehe. Knutby. Vilket jäkla gäng.



Tack för peppet!



Kram

2009-02-27 @ 18:02:35
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: ufis

Vaddå? Gillar inte jag Maxi? Har jag bara en "rollator" (kundvagn) fixar det sej! Kram!

2009-02-27 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0