SÖNDAG MED FAMILJEN.....



Jag trodde att jag skulle hinna lägga in lite bilder från gårdagskvällens superroliga spelning men Dottern som stod bakom kameran igår har varit borta hela dagen och har inte orkat tanka över bilderna till datorn.........
Hon har lovat att göra det tills i morgon så jag gör ett nytt försök då : D



Idag har vi haft en gammaldags söndagsmiddag med stek i Tinelinhuset....
Dock fick Sonen med sambo vänta väääääldigt länge på maten då Dottern med pojkvän skulle träna klart, sola och övningsköra innan de kom hem.....

Men det är mysigt att samla familjen och gosa lite med Stor & Liten.......

Dottern klippte en väldigt långhårig Son och vi avslutade med ett parti Alfapet (de tjatar ALLTID om det) och
JAG VANN!!!
Då blev Sonen sur : D

Nu inväntar Mannen och jag sängen för att palla med en arbetsvecka igen............och jag börjar tidigt i morgon *suck*

Förresten fick jag en rolig bild i mailboxen apråpå att män inte kan göra två saker samtidigt............



Trevlig kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0