Söndag i Tinelinhuset.....



Det har varit en ganska händelselös söndag i Tinelinhuset idag.....
Städning, tvätt och matlagning har stått på programmet....
En tur upp till Melan för att byta ljus och en tur till en enslig skogsväg (!!!) med Mannen för att dra loss Sonen med sambo och hundar som fastnat med Sonens nya bil på den moddiga skogsvägen
(mer extatiskt än så var det faktiskt inte : D )



Jag funderar på att öppna en sidoblogg för att berätta om Melan i......Har funderat under några års tid att skriva ner tiden med henne men inte kommit till skott....(I bokform)
Då jag ändå skriver blogg kan ju skriva där så blir det ju på sätt och vis en bok i alla fall....
Vad tycker ni?

Kvällen tänker jag ägna mig åt den nya Beckfilmen på TV....
Jag är barnsligt förtjust i Beck nämligen....



Sen är det ju en ny vecka på gång och jag tänker börja sjunga så smått igen....
Har ju hållit truten sen jag och Fröken Piano spelade sist för att kompensera mina slitna stämband, men nu är det dags...
På lördag spelar vi länsdans för Pärlor från flera distrikt....
Det brukar vara drygt 400 st Pärlor i olika färger och former just den kvällen på året....
Roligt ska det bli....

Trevlig Helg



Kommentarer
Postat av: ufis

Absolut! Du ska skriva det du har funderat på! Gör det!!! Kram!!

2009-02-02 @ 10:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0