"KÄNSLAN SOM RÄKNAS"


God Morgon ; D

Idag väntar en lååååååång dag på jobbet med start 8.30.........
Stänger ju idag och kanske har Mannen fixat hockeybiljetter till ikväll........

Igår hade vi familjemys med Sonen & sambo, Dottern med pojkvän, Mannen och jag.......
Ja, Stor & Liten också förstås.....



Melans favoritmat stod på menyn och Prinsesstårta. Det var den tårta hon älskade mest och den enda jag inte kunde baka själv........ Vi fick alltid beställa en extra stor på bageriet...........
En prinsesstårta består ju till stor del av grön marsipan och den tyckte hon INTE om!!!!!
Hon rullade av den och gav till sin bordsgranne......
Så när jag då undrade varför jag inte kunde baka en annan slags tårta sa hon :
"Det är känslan av själva fyllningen och utseendet som gör hela tårtan"...............



Så vi fortsätter att köpa prinsesstårta den 18 februari varje år för det är liksom känslan som räknas : D

Ha en fin dag....




Kommentarer
Postat av: ufis

Jaa, Princesstårta ÄR gott! Kram!

2009-02-19 @ 15:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0