I MITT HJÄRTA.......



Idag är det Valentine day eller alla hjärtans dag........det har väl ingen missat?
Det är en dag precis som fars dag och mors dag bara handlar om extrainkomster för handeln......
Just de här dagen gynnar väl kanske mest choklad och blomsterhandeln....

Jag behöver ingen särskild dag för att hålla mina kära i mitt hjärta.......
Där ryms Mannen som sliter som ett djur för sitt och sonens företag....
Sonen som förutom att jobba heltid i familjeföretaget också har pluggat samtidigt och snart är färdig civilekonom...
Dottern som kämpar med en tuff utbildning i skönhetsbranchen samtidigt som hon slåss mot sina ätstörningar.............
Min ängel i himlen som alltid tänkte på alla andra före sig själv.......
Listan kan göras lång.................



MEN JAG ÄR EN ROMANTIKER................
som kanske inte alltid går på affärsmännens linje, men som tar alla chanser till lite romantik.......
Så ikväll när Mannen kommer hem ska jag bjuda på just romantik för två vid middagsbordet.....

"Mitt hjärta är Ditt, Ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter
Din lycka är Min, Min lycka är Din
och gråten är Min när Du gråter"

Ta hand om varann <3

PS Visar en bild av min egenkomponerade dessert......
Chokadkaka med kokos och hallon, spritsad grädde och björnbär DS






Kommentarer
Postat av: Mannen

De va det finaste någon sagt till mej på länge.

Tack min ÄLSKLING.

2009-02-17 @ 11:09:24
URL: http://tinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0