FREDAG DEN 13:E.......




............Är ingen speciell dag för mig........
Jag har aldrig mig veteligen råkat ut för något hemskt det datumet
*peppar, peppar*
Sannolikheten att det ska hända något är ju större för resten av dagarna på året : D

Annars är det äntligen fredag igen.....Jösses Amalia vad tiden går fort.......
Den här helgen får nog Mannen och jag tillbringa ensamma då Dottern sa att hon skulle "bo" hos pojkvännen tills på söndag........Vi får väl se hur det blir med det



Mannen ja.......Han jobbar ju i vanliga fall med bilar men har den här veckan pendlat 20 mil om dagen för att lackera en båt på ett stort varv.....
Det är ju inte det lättaste att frakta den till honom så han får vackert åka själv........
Meeeeeeeeeen han måste tillbringa även lördagen där så vi får väl se hur trött han är när han kommer hem : (

Får väl pyssla om honom lite ; )

PS. Ha, vi fick verkligen valuta på matchen igår.....
underhållande och målrik.....
Vårt lag vann med 6-1.....mot serieledarna
Så vi fick ju vara glada igår i alla fall DS

Ha en skön kväll..........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0