FET-DAGEN!!!!!!



Idag är det den officiella SEMMELDAGEN trots att man kunnat köpa semlor sedan nyår!!!!
Jag har redan ätit nån så premiär blir det inte för mig.....

Vi ska dock ha semlor på jobbet idag för barn och föräldrar men då blir det IKEA-Semlan...
Alltså de får bygga ihop den själva med mandelmassa, grädde och pudrat florsocker....
Då kan ingen klaga på att det är för mycket, eller för lite av något på just deras semla.......

Men den här dagen gör skäl för namnet....
För just  FET känner man sig hela dan........

Men nu till nåt helt annat......
BILDERNA FRÅN LÄNSDANSEN!!!!!!
Tam-tara *fanfar*

DE LÄGGER JAG UT IKVÄLL FÖR NU FINNS DET I MIN DATOR!!!!!

Måste springa nu.....




Kommentarer
Postat av: Lisa

Bästa semlan enligt Lisenfisen: Osötad grädde och helst så mycket mandelmassa att grädden knappt får plats! Men tyvärr blev det bara en snuskig semla på jobbet i år. :/ Better luck next year.

2009-02-27 @ 18:06:28
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0