EN CHANS TILL.....(nästan gratis)



Ikväll ska Mannen och jag gå på ishockey.........
Ja, jag vet att jag sa att jag inte skulle betala för att se de spela så dåligt men biljetterna var nästan gratis : D
I söndags när jag läste morgontidningen (fast på kvällen) såg jag en annons där man kunde vinna två biljetter om man SMS:ade ett visst nummer som kostade 15:- (tror jag)



Jag är liiiiite snål och brukar inte skicka in på såna tävlingar men fick ett infall och gjorde det ändå.........
I tisdags ringde de och sa att jag vunnit biljetterna...............
Så istället för att betala nästan 500:- betalade jag bara 15 pix......Inte illa
Nu får man väl hoppas att de vinner också..............

Bilderna från lördagskvällen?????
Nej inte än : (




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det funkade för Brynäs trots din närvaro!! Kram!

2009-02-12 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0