DAGEN EFTER.......



Ja den här helgen sprang förbi mig utan att stanna.........
Det känns i kroppen att man inte har fått vila upp sig ordentligt..
Men å andra sidan satt man väl aldrig och tänkte att man skulle vila upp sig på helgen när man var tonåring heller?
Då var det ju bara röja som gällde. Möjligen en pizza och soffläge på söndagseftermiddagen...

JAG HÅLLER VÄL INTE PÅ ATT BLI GAMMAL????



Näääe, det är väl därför jag agerar musiker på helgerna för att hålla tonårskänslan kvar (kan man låtsas) men jag är i alla fall döslut idag........
Så det blir en tidig kväll (tror jag) för i morgon börjar vardagsslitet igen.......




Kommentarer
Postat av: Keyboardisten

Men du... du ÄR ju redan gammal... :-P



Hur går det med bilderna från "stordansen" förresten? Maila gärna över, om du inte lägger ut dem...

2009-02-22 @ 21:36:45
Postat av: tinelin svarar Keyboardisten

Jodå de kommer....när dottern får för sig att tömma sin kamera : D *tjatar*

2009-02-23 @ 11:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0