BLÖTT.....




Tja, idag är det ingen vår ute om man säger så................ Bara blött om fötterna : D
Men det stod i tidningen att våren SKULLE komma!!!!
Men inte NÄR!!!!!

Ikväll ska jag på "Skrikkärringträff"............ Tur att det varit vääääldigt lugnt på jobbet den här veckan med sportlovslediga barn så stt öronen fått vila för ikväll utsätts de för decibel kan jag lova........

Nu väntar en stunds microsömn innan jag måste iväg....
Jag missar en ny svensk dokumentär på TV ikväll som handlar om organdonationer.......
TITTA PÅ DEN!!!!

och Du...... Handen på hjärtat...........HAR DU TAGIT STÄLLNING ÄN?
Om inte gör det här




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ånej missade jag den dokumentären. :(

2009-02-27 @ 18:03:34
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0