SEEEEGT........






Ooohhhhh att jag aldrig lär mig.....
Sitter och väntar på att ta mig till jobbet och ännu en lång seeeeg dag väntar väl...
Stänger idag också (som igår) och vetskapen att jag blir kvar sist av alla idag igen gör dagen ännu längre : (
Men i morgon är jag ledig och måndag, tisdag så jag blir i alla fall ledig i  över en vecka...

Har blivit med en riktigt envis hosta sen två veckor........ Det retar och kliar i halsen och attackerna går inte att stoppa....
Ser inte lovande ut inför en fem timmars spelning med Fröken Piano på nyårsaftonen : (
Men jag ÄR envis som en röd åsna och kortison och hostmedicin får bli min nyårssupé´i år.......

Dags att göra lite nytta

Ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0