COCA-COLAHOLIST.........




Idag firar jag min andra vecka som CocaCola-nykter.....
Jag erkänner.....Jag är missbrukare av Coca-Cola!!!!
Precis som en alkoholist känner jag ett oemotståndligt begär...
Nervös och rastlös och ständigt trött....
Så såg min tillvaro ut för två veckor sen..
Den förbannade tröttheten jag kände så fort jag vaknade och mini-tupplurarna så fort jag satte mig...

Tills jag fick nog.....
Inte en droppe Cola mer i min mun.....
Måndagskvällen var för jävlig.....
Vad gör man om man inte har ett glas i närheten????
Aldrig hade mitt begär varit så starkt som då....
Tisdag morgon och jag vaknade med en fruktansvärd huvudvärk.....
Jag ger upp tänkte jag innan jag egentligen börjat.....
Måste ha ett glas för att bli av med huvudvärken...
Man kan nog inte sluta bara så där när jag inte dricker kaffe heller...
Behöver koffein!!!!!

Men jag stålsatte mig.....
Red ut huvudvärken och har aldrig mått bättre....
Tröttheten är borta och jag känner mig piggare....
Bara två veckor men jag mår bättre än på länge......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0