DELIKATESSER I SAGOSKOGEN......




Sagoskog i Långbortiskogen.......

Hade en trevlig dag i svampskogen med Sonens Sambo och min pappa i Långtbortiskogen-skogen....
Pappa hade ett tempo utan like och plöjde mellan granar och tallar i hundranittio.... I storstövlar och T-shirt...
Bland miljoner myggor och broms
Det märks att inte han är stadsbo : D
Jag och Sonsambon fick hejda honom med att säga:
"Vi är inte lika gammal som du så vi har inte fått sån bra kondis än "
Hmmm, pappa går in på sitt 67:e år
Det var också han som hittade mest svamp även om jag och Sonsambon också hittade massor.....
Dessutom ville han INTE ha svampen han plockade utan den fick vi dela på........ *jubla*



Herr Kantarell.......

Nåt otrevligare var en förädisk huvudvärk som gjorde att jag däckade totalt när jag kom hem..
Har i alla fall kunnat kliva ur sängen nu men orkar inte rensa förrän i morgon...



Har morgondagen planerad......



..........Hela dagen

Bilderna från svampskogen har Sonsambon knäppt och neeej allt är inte kantareller.....
Hon gillar att fotografera : D



Delikatesser......



Svampkärlek???



Älgspår??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0