TURBO-TINELIN.......




Idag har jag fått massor gjort sen jag kom hem....
Städade bort alla hundhåren, tvättade tunnan tom, klippte gräset, handlade, fixade naglar åt Dottern (hmmm den ena handen blev inte lika bra som den andra) städade ur kylskåpet (Lönevecka = storhandling) och lagade Lasange......
Fast jag öppnade i morse fanns det energi kvar (var kommer den ifrån?)

Går in på min tredje vecka som Cola-fri och inbillar (?) mig att energin kommer från det uteblivna sockret....
Ja det låter fint i alla fall : D
Dottern började skolan idag och nu är det bara det här året kvar.... Sen har jag inga ungar i skolan längre om man inte räknar Sonens högskolestudier...

Han visade förresten bilder från Abisko igår när han hämtade hundarna....
Visst var de fina men det var både snö utanför tältet när de vaknade på morgonen och det fanns inga buskar att gömma sig bakom när de skulle uträtta sina behov....
Sambon satte sig på morgonen för att uträtta både 1 & 2 när det plötsligt dök upp en grupp på 30 tyskar.....
Vad gör man då????

Nej, det är alldeles för primitivt för mig och Mannen sa:
Jag går bara på asfalt..........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0