TRIMMER-MORD........




Har tillbringat dagen (och igår eftermiddag) med att klippa gräsmattor och rensa land.......
Idag skulle jag rensa det stora landet på baksidan men det var så högt ogräs (har väl blundat för det) så att jag tog trimmern först för att få undan lite......



Hörde nåt konstigt ljud men tänkte inget mer på det förrän jag började handrensa.......
En groda hade hamnat i vägen för trimmern och låg både här och där.....*rysa*
Läskig och slajmig som den var försökte jag peta upp den med krattan för jag ville INTE ta i den........
Slängde den i komposttunnan och drog snabbt iväg hela rasket till skogen........brrrr*

Jag gillar inte levande grodor och ännu mindre ihjältrimmade.......

Hade medans jag sprang fram och tillbaka (inomhus förstås) släpat med mig både gräs och ogräs så det blev en rensning inne också.....
Så nu sitter jag här med stel rygg och öm nacke som tack för hjälpen......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0