TIDSMASKIN......




Sitter och försöker vakna till liv........
Natten har varit sömnlös eller full av förvirrade drömmar....
Det är jobbigt att återuppleva den sista sommaren med Mela som jag gör nu när jag skriver blogg/boken om henne...
Eftersom jag redigerar från bloggen så lever jag väldigt nära den här känslan hela tiden....

I morse när Mannens klocka ringde kände jag en klump i magen som jag inte haft på länge...
Det var kombinationen av förvirrade drömmar, trötthet, en speciell kyla som letade sig in i fönstret och hopplöshet...
Samma känsla jag hade för tre år sen.....
Det var nästan på gång att lyfta telefonen och ringa sjukhuset..........

Såna här känslor brukar hålla i sig hela dagen så jag hoppas jag får andra tankar idag...
Jag ska åka till min pappa Långtbortiskogen och leta kantareller och hoppas på rejäl skörd med mig hem.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0