SKOGSDOFTER INOMHUS........



Har suttit halva dagen och rensat kantareller....
Det är nackdelen med svampen....Det tar en himla tid.....
Men nu luktar det gott av  den förvällda svampen som väntar på att förpackas till frysen och njutas av i vinter...
Men en liiiiiiten kantarellstuvning ska jag göra till kvällen och göra varma smörgåsar på *dreggla*


Nu är det skog inne....säkert en massa skogsinnevånare också så nu ska dammsugaren fram i Tinelinhuset.....
Hinner kanske sätta mig en stund i solen sen???
Jag har nog aldrig varit så blek efter en semester  förr...
Vilken tur att jag måste vara ute mycket på jobbet så jag  hinner få lite färg när jag börjar jobba nästa vecka : )
(om det blir sol det vill säga)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0