PUST & STÖN..........


Nej uppdateringen uteblev igår....
Som jag sagt tidigare så är den här veckan otroligt intensiv....
Rep med Fröken Piano i flera timmar i tisdags....
MEN JAG TROR ATT DET SITTER NU!!!!
Och Rep med Bandet igår kväll... Eftersom jag stängde på jobbet först blev det också sent.....
Jobba hela dagen, skjutsade Dottern till Shoppingcentret väster om stan, blev kvar alldeles för länge, handlade mat och hann bara hem innan Ufis ringde och ville ha skjuts från Ålandsresan...

Så här sitter jag nu och har egentligen miljoner saker att göra som jag inte hinner...
Öppnar i morgon så jag borde lägga mig tidigt....

I morgon startar Marinfestivalen i Tinelinstaden och jag tänkte ta med Mannen på lite rajtan tajtan....
Lördagen är ju fullsmetad med spelningar...
Först spelar jag och Fröken Piano på denna festival klockan tre och sen drar jag söderut med Bandet och en Nonstopspelning med två andra band......

Full rulle alltså...
Det blir lugnare nästa vecka: )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0