MUSIK, MUSIK & MER MUSIK...




Igår körde vi rep med Bandet..... Vi ska ju spela på en dansgala nästa lördag kväll och behövde en genomkörare...
Senare på kvällen tog Mannen, Dottern och jag oss en sväng till en stillastående "yra" i stadens utkanter.....
Tidigare år har denna gratisfest varit i de centrala delarna av Tinelinstaden och har dragit mängder av folk....
Av de såg man inte röken igår kväll....

Tomma karuseller, ensamma försäljare, stendött öltält och bedrövlig underhållning......
Tror inte att denna gratisfest överlever mer än i år....

Idag åkte jag tidigt till Fröken Piano för att köra igenom vårt program på Tinelinstadens andra festival som går av stapeln nästa helg....
Den har marint tema och vårt program går i marina tecken...
Den spelningen är också på lördag men på eftermiddagen så det blir lite schåigt....*pusta*
Känner mig helt utslagen ikväll... Värmen tar kål på åtminstone mig....
Skjutsade Dottern till en fest i närheten av den stillastående yran...
Hon tyckte det var s**t i går men då var hon nykter : )
Får se vad hon säger ikväll......

En lugn hemmakväll blir det visst..........För Mannen & Mig

Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0