MÅNDAGSTISDAG............




Ja nu är man tillbaka i verkligheten igen....
Fulla barngrupper (inte berusade) bråk, skrik, tinnitus och väntan på svininfluensaepedemi......
Inte gjorde det saken bättre att himlen stod på vid gavel hela dagen heller........

Och de nybadade hundarna skulle ut i morse innan jag åkte till jobbet...
De sprang och gjorde ifrån sig nästan för det var inte ens hundväder ute (eftersom de inte VILLE vara ute)
Själv fick jag börja om med min påklädning då jag var dyngsur ända in i underkläderna efter tio minuters (!!!)  promenad....

Gaaaaa, man kan tro att det är måndag : /

Ikväll har vi VM på jobbet...... I vad då? undrar ni säkert.....
Allt ska heta "Medfinareord" nu för tiden och vi ska ha ha ett hederligt planeringsmöte (VerksamhetsMöte) med vår avdelning....
Hade beställt fint väder eftersom vi ska käka rökta räkor till mötet.... Stod och rökte två kilo igår kväll tills Mannen och Dottern storknade av doften, men inte ens det fick vi .......

GE MIG MERA SOMMAR!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0