KÄRRINGAR....




Den här dagen var en lååång dag då jag stängde sent......
Diskussioner på jobbet är alltid roligt om man inte får huvudvärk av de, och det fick jag...........
Det ska vara f*n att jobba med en hoper kvinnliga kollegor (läs kärringar) som aldrig kan komma överens....

Jaja, imorgon har vi planeringsdag med kickoff så vi får väl se hur det går..... vi kan i alla fall skratta både åt och med varandra än så länge....
Vi ska vara hemma hos en av kollegorna som bor nära havet och varva planeringen med havsbad, poolbad , skvaller och tunnbrödbakning...
Sen blir det väl ett väldans ätande också men det får väl gå det med : )

pssssss En av skrikkärringarna i min skrikkärringträff blir kollega med mig från och med i morgon så jag får väl prata lite tystare om de träffarna i fortsättningen




Kommentarer
Postat av: is

2009-08-20 @ 22:24:01
Postat av: ufis

Vem??? Är den jag tror??? Oj oj! Kram!!

2009-08-20 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0