GODMORGON : D



Vaknade vid sextiden och var riktigt pigg ... Klev upp vid sju när Mannen tog en sväng till jobbet och slängde ut mattorna!!!
Dammsög, torkade golvet, tvättade, hängde tvätt, bäddade, vattnade ute och var färdig HALVNIO!!!!
Härligt med hela dagen framför och inga måsten....
Börjar ju jobba i morgon och känner faktiskt ingen ångest inför det : )
Det känns som jag varit ledig mycket längre än fyra veckor.....
(Vi får väl se hur det känns efter morgondagen)

Igår hade Dottern och jag beach på baksidan...
I varsin Brassestol med vätska i närheten fyllde vi upp den uppblåsbara poolen med iskallt vatten *brrrr*
Stor & Liten var på besök då Sonen skulle handla det sista inför deras fjällvandring nästa helg...
Dottern och jag tänkte att hundarna kunde bada i det kalla vattnet, de som gladeligen slänger sig i vilket dike som helst men där fick vi tji....

Poolen stod orörd tills Sonen kom tillbaka då han först klev i själv och sen helt enkelt LYFTE i hundarna.....
Efter det hoppade de glatt i och ur vattnet tills de skulle åka hem......
Jag tror att min Son var en hund i ett föregående liv.....



Stor tar en sittpaus



Liten spanar på nåt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0