BERTIL 8 , ENKEL 8...........





Vi har varit på bilbingo idag....
Jag, Mannen, Dottern och Pojkvännen.....
Vi var där i VÄLDIGT god tid före tillsammans med pensionärerna........
Köpte våra brickor Dottern och jag men vågade inte fråga hur spelet gick till...
Det är säkert 15 år sen jag och Mannen var på bilbingo sist och då tillsammans med veteraner....

Vi sneglade på våra bilgrannar och förstod ganska snart vitsen med det hela...
Första spelet började (sen höll det på i drygt tre timmar) och
 JAG VANN!!!!!
Typiskt nog hade en till samma rad men vi fick dela på 500 spänn så spelbrickorna betalade sig själv i alla fall....
Dottern fick ett bryt när hon inte vann men vi andra vann inget mera heller....
Jag hade lovat på vägen dit att det vi vinner äter vi för på vägen hem, så det blev jag som fick betala : (

Jaja, vi slog ihjäl en söndagseftermiddag  med lite roligt tidsfördriv och Mannen tyckte absolut att vi kunde göra om det nästa söndag om det är bra väder.........




Kommentarer
Postat av: ufis

Pensionärsvarning!!! Först ull och sen bingo! Ha ha! men - om det blir fler gånger så anmäler en pensionärs-ufis sin medverkan! Kram!

2009-08-03 @ 09:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0