LÅÅÅNGFREDAG.......(i Tinlinhuset)



Något trög start på gårdagskvällen men sen blev det livat värre......
Fröken Pianos arbetskompisar firade ett födelsedagsbarn och bestämde sig för....... vår bar : D
Tack för supporten..........
Lugnt i matsalen men dessto fler "törstiga"
Kvällen blev alltså så rolig som vi hade hoppats på och nu har vi sommarlov från Baren..........
Vi trivs jättebra där så det är både tråkigt och skönt med ett uppehåll...........
Fröken Piano stannade kvar efteråt men jag styrde kosan hemåt med Mannen som är vår ständiga allt--i-allo....


Idag har jag storstädat huset....till och med Dottern som inte är så noga tyckte nog att det var dags........
Vi tog sällskap till närbutiken (som jag aldrig handlar i annars mer än nödvändigt) för att köpa mat till kvällen...
Mannen har lånat min bil idag..
Hela vägen fram och tillbaka möttes av grilldofter........ Så fort solen visar sig en dag med temp över 10+
så åker grillen fram....
Jag brukar vänta till sista april i alla fall men vi får se om jag kan motså.....
Inget är så gott som årets första grillparty....

Men nu blir det kyckling i stekpannan istället....
Dottern ville ha chipotledressing till så vi googlade för recept....
Jaha det var ju inga konstigheter i.... behöver bara köpa chipotlepasta....



MEN VAR HITTAR MAN DET???


Ja inte i närbutiken i allafall och eftersom jag inte har bilen hemma kan jag inte åka nån annanstans heller..........

Jaja det finns väl annat att sno ihop...hoppas jag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0